Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Maaike Dijk - WaarBenJij.nu Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Maaike Dijk - WaarBenJij.nu

Mexico

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

20 Januari 2009 | Mexico, Mexico-stad

Hallo lieve mensen,
Hier eem berichtje vanuit de drukke stad Mexico-city.
Mijn reis is goed verlopen, zit in een leuk hostel midden in het centrum van deze drukke stad. Het weer valt helaas wat tegen, maar dat komt dat ik in het centrum zit. Ga waarschijnlijk morgen ook naar een andere stad, iets warmer en minder druk.
Met mijn spaans gaat het goed , kan me goed redden, gelukkig!
Als ik wat meer weet wat de precieze plannen voor de komende weken zijn, dan laat ik dat natuurlijk weten. Ik hoop dat het ook met jou goed gaat.
Vind het leuk om op de hoogte te blijven

  • 20 Januari 2009 - 20:37

    Niek Zimmermann:

    Super leuk een berichtje van je te krijgen.
    Je bent eindelijk op stap.
    Heerlijk. Volg graag je avonturen. Heel veel plezier en geluk.
    Niek Zimmermann

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Maaike

Bahamas

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 13406

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2009 - 03 December 2009

Miami

17 Mei 2009 - 03 Oktober 2009

Barcelona

03 December 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: