ik heb een baan! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Maaike Dijk - WaarBenJij.nu ik heb een baan! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Maaike Dijk - WaarBenJij.nu

ik heb een baan!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

10 April 2009 | Costa Rica, San José

He lieve mensen,

Hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie genieten van het lange Paasweekend.

Hier een kort berichtje van mij.

Allereerst bedankt allemaal voor de verjaardagmailtjes, krabbels en kaartjes! Heel leuk!!!;)

Heb er gisteren helaas geen groot feest van kunnen maken met Tanja, want ook hier is het Pasen en dat betekend dat alles dicht is....
Maar goed, feesten kan altijd nog!


Vanochtend na iets meer dan een week is Tanja vertrokken, heel raar na zo'n gezellige tijd samen, om weer afscheid te moeten nemen..

Tan, ik vond het echt super gezellig dat je er was. Heel leuk om mijn 30e verjaardag met jou hier door te brengen. Ook al hebben we er geen feest van kunnen maken, we hebben er wel een drankje op gedronken.;)

Ik hoop dat je nu wel een goede vlucht hebt, zonder vertragingen..
;)
***********************************
Wat betreft de titel

Heb van de week te horen gekregen dat ik per 3 juni bij de ANWB in Barcelona wordt verwacht!!
Jawel ik heb de baan!!! ;)

Dus heb nu echt een uitdaging voor de boeg! Want er wordt verwacht dat ik vloeiend Spaans spreek, dus moet nog even flink oefenen!! En er valt ook nog wel het een en ander te regelen..

29 april kom ik weer in Nederland en dan hoop ik jullie allemaal weer te kunnen zien!
Maar zal na ongeveer 2/3 weken alweer vertrekken, om opzoek te gaan naar een appartementje in Barcelona en misschien toch ook nog wat Spaanse lesjes te nemen.
Gelukkig kan ik in de tussen tijd bij mijn vriendin Leontien logeren, die nu ook tijdelijk in Barcelona werkt en woont.

Dus zal in mijn volgende verslag wat vertellen over wat Tanja en ik hebben gedaan (daar moet ik even de kaart bij pakken..)

Ik ga zo naar de luchthaven om Leontien op te halen,waar ik de komende 2 weken mee ga doorbrengen, gezellig!


Heel veel liefs,
Maaike

  • 11 April 2009 - 04:20

    Marjolijn:

    Hoi Maaike,

    Gefeliciteerd met je verjaardag! 30 voelt volwassen he! Of maakt het niet zoveel verschil met 29.....
    Ik was je gisteren vergeten te feliciteren, maar 6 uur smorgens gaat nog wel door voor de vorige dag toch?? Erg leuk dat je baan in Barcelona ook doorgaat. Hoe lang ga je daar nu verblijven? Ik hoop je nog te zien in Nederland, we hebben hier een bedje voor je klaarliggen. Wij komen 2 mei terug van een weekje vakantie. Veel plezier nog de laatste weekjes!

    Liefs Marjolijn

  • 11 April 2009 - 18:04

    Angela & Jelle:

    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Dat zou in Nederland zeker een groot feestgeweest zijn. Ik ben zo blij met alles wat je nu aan het doen bent. Het lijkt alsof je een nieuwe periode in jouw leven heb. En dit is een combinatie van jouw dromen, wensen en jouw eigen capaciteiten die je heb. Maaike, goed gedaan!
    Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe baan en ik hoop erg dat ik jou voor jouw vertrek naar Barcelona hier in Nederland nog zal zien.

    Groetjes, Angela & Jelle

  • 14 April 2009 - 07:09

    Hadi:

    Hee Maaike, wat fijn dat alles zo goed gaat met je en alles naar wens is.
    Ik vind het echt top van je dat je dit allemaal gedaan heb en ook doet.Werken in spanje , man jij bent echt geweldig bezig. Zo word je echt een wereld burger wist je dat!
    ik wens je nog heel veel pl verder met alles en hoop je weer te zien als je terug bent in NL.
    Gr Hadi

  • 14 April 2009 - 11:54

    Brigite:

    Hi Maaike,
    Even een kort berichtje. Ik ben vandaag ook weer begonnen na weekje vakantie en zit dus weer voor 't eerst achter de computer. Vandaar allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! En nog een xtje extra gefeliciteerd met je baan bij de ANWB in Barcelona! Top!
    Veel plezier..nog twee weekjes te gaan en dan weer even terug naar NL.
    Groetjesss

  • 19 April 2009 - 18:41

    Niek Zimmermann:

    Dag Maaike,
    wat een leuk bericht over je werk
    Het leven lacht je toe ook als je weer terug bent. Gefeliciteerd.
    Niek Zimmermann

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Maaike

Bahamas

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 13399

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2009 - 03 December 2009

Miami

17 Mei 2009 - 03 Oktober 2009

Barcelona

03 December 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: