RELAXED!!! - Reisverslag uit Belmopan, Belize van Maaike Dijk - WaarBenJij.nu RELAXED!!! - Reisverslag uit Belmopan, Belize van Maaike Dijk - WaarBenJij.nu

RELAXED!!!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

26 Januari 2009 | Belize, Belmopan

Hi everyone,
Wat leuk om van jullie allemaal te horen!
Nou plannen zijn wat gewijzigd.
Ben de 22e 's avonds met de bus vertrokken uit Playa del Camen, om 23.55.
Rond 04.30 kwam ik aan in Chetumal, grensplaats met Belize.
Op het busstation kwam ik een Canadese vrouw tegen, Sienna, raakte aan de praat en nadat we hadden besloten om samen de grens over te steken, nodigde ze me bij haar thuis uit. Ze vertelde dat ze een huis had in Belize, op het eiland Ambergris Caye. Nou hier hoefde ik niet over na te denken, Belize city komt later wel dacht ik.
Dus eerst een taxi genomen naar de grens, daar de benodigde stempels gekregen, vervolgens een bus genomen naar Corozal, waar we de ferry konden nemen naar het eiland.
Rond 09.00 kwamen we aan op het eiland, nou ze had niets te veel gezegd. Volgens mij ben ik met mijn neus in de boter gevallen!!! Wat een huis en echt aan het strand, geweldig, 2 slaapkamers en 2 badkamers!!! Relaxed, dus heb een eigen kamer met badkamer! Nou kan niet beter....
Ze is echt super aardig en ook nog eens gezellig gezelschap!
Nou eerst een lekkere douche genomen even een beetje het eiland verkend, vervolgens samen gaan lunchen.
Dat mocht ook wel want we hadden sinds de avond ervoor geen maaltijd meer gehad, dus was heerlijk. Had haar maar uitgenodigd, aangezien ik bij haar kan logeren, voor helemaal niets en nog wel een super locatie. Echt steenworp afstand van de zee. Vanuit de woonkamer kan je de zee zien!!
's Middags siesta gehouden en 's avonds sushi gegeten en gekaart.
Vandaag 2 duiken gedaan, echt super!! de onderwater wereld is echt een andere wereld!
Echt allerlei soorten vissen gezien, zelfs nog een hele grote vast kunnen houden en een schildpad. Als het goed is volgen deze foto's nog!
's Middags naar de sportschool geweest, ja jullie lezen het goed!!, echt hard me best gedaan, dus zal morgen wel super spierpijn hebben!!
Vanavond gaan we " de stad" verkennen, ben benieuwd of er wat leuks valt te beleven.
Heb ook nog even in mijn hangmat hier in de tuin gelegen, super relaxed!!!
Nou dat was het weer voor even.
ps dit berichtje is verstuurd vanuit het huisje aan het strand, echt super!!!
Dikke kus aan iedereen

  • 27 Januari 2009 - 07:43

    Suzanna:

    He Maaikie!
    Wouw, wat maak je mij jaloers! Echt heel gaaf!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, ik ben echt benieuwd naar de foto's!
    Spreek je nu nog wel Spaans met elkaar, of ben je toch naar het engels overgegaan!
    Leuk dat je nu de stad gaat verkennen met iemand die er woont, zie je toch weer andere dingen denk ik!
    Geniet ervan meis, heel veel plezier!!
    Veel liefs, x Suzanna

  • 30 Januari 2009 - 07:28

    Bruno Cointepas:

    Maaike,
    What a trip and now I know how to keep an eye on your journey!
    ENJOY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Belize, Belmopan

Maaike

Bahamas

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 13395

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2009 - 03 December 2009

Miami

17 Mei 2009 - 03 Oktober 2009

Barcelona

03 December 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: